vijesti

Zlatna pravila za zdravu prehranu #3

Pravilo br. 3: Pronađite mjeru i riješite se osjećaja krivnje

Ponekad se čini da je život neprekidni niz rođendana, večera i zabava s pićem. Svaki si put predbacujete što ste pojeli krišku čokoladne torte ili malo pretjerali s čipsom i predjelima. Umjesto da si sljedeća 24 sata uskraćujete hranu, saznajte kako to kompenzirati bez osjećaja krivnje.

Golden-Rules-for-Healthy-Eating-4-1024x682

S krivnjom nećete ništa postići

Odbacite krivnju! Ako vaša tehnika za poništavanje onog bogatog obroka koji ste pojeli uključuje čitavi tjedan na povrtnoj juhi, opterećujete svoje tijelo. Što više idete iz jedne krajnosti u drugu, vaše tijelo više skladišti hranu. Vrlo brzo uči da nakon svakog prejedanja slijedi izgladnjivanje pa za svaki slučaj sprema sve što unesete u organizam! Zbog toga je vaše tijelo sklonije skladištenju masti koje ćete teško skinuti.
Zauzmite pozitivan stav: uživajte u hrani, a prejedanja nadoknađujte što je umjerenije moguće. Ako možete uživati u dobrom obroku i počastiti se komadom torte, uživajte u svakom zalogaju bez krivnje. Nakon toga jednostavno budite pažljiviji tijekom narednih dana, jedite manje masti i ugljikohidrata koji se brzo sagorijevaju, ali nemojte ih u potpunosti izbaciti. Svakako jedite dobar doručak, za ručak birajte nemasno meso i zeleno povrće, a ako vas prije večere uhvati glad, grickajte jabuku. Kako biste izgubili suvišne kilograme, tijekom čitavog dana pijte vodu i vježbajte: koristite stepenice, šetajte ili plivajte!
Zlatni savjet: U zamrzivaču uvijek držite povrće, dobro će vam doći kad ne budete imali vremena za kuhanje. Nekoliko minuta u ekspres-loncu i spremno je za uživanje!